måndag 11 mars 2013

Till en ny liten gutt

*
För drygt en och en halv vecka sedan blev jag moster när LillaSyster och J blev föräldrar till en liten Louis. Eftersom de bor i Norge har jag än så länge bara sett underverket på foton och via FaceTime, men snart ska jag få träffa honom på riktigt! =)

Jag passade på att överlämna våra presenter till den lille killen redan i julas. Några som var köpta och några som var pysslade...


Två babybodies som jag dekorerat med hjälp av Silhouetten. En med loggan till Stadionklinikken på som ju är LillaSyster och J's naprapatklinik och en med loggan till fotbollslaget Fredrikstad FK på bröstet och efternamn och födelseår på ryggen (liknande de jag tillverkat åt E och N)


Presenterna överlämnades i denna lilla resväska som jag än så länge bara dekorerat med ett turkost mönsterpapper. Nu när namnet är bestämt är tanken att jag ska låna med mig väskan hem och dekorera med hans namn.


Inga kommentarer: