onsdag 23 januari 2013

Bröderna C

*
Jag är väldigt sportintresserad! I alla fall när det gäller att TITTA på sport... Jag kan tänka mig att kolla på det mesta så länge det inte är boxning, hästsport, tennis eller motorsport, och helst ska det vara på landslagsnivå.
Sedan S kom in i mitt liv har mitt sportintresse utökats med ännu en sport och ännu ett landslag - nämligen rugby och det nyazeeländska rugbylandslaget som kallas All Blacks.

När det spelades rugby-VM på Nya Zeeland hösten 2011 följde vi spänt All Blacks matcher och slutspelsmatcherna via tv:n, och jag fixade en egen tröja med hjälp av Silhouetten.

Till Fars dag i höstas fixade jag till en body åt E som han hade på sig för att glädja sin far... =) Och när N såg denna önskade han sig en liknande T-shirt, vilket han fick i julklapp.


Med efternamn och födelseår som tröjnummer på ryggen. Fram på bröstet finns lagets logga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sicka tuffingar de blir i de där!