torsdag 4 oktober 2012

Äntligen!! del 2

*
Den färdiga filten av virkade mormorsrutor...

*

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kul att filten blev klar och jag tror du har den sötaste rumpan på filten också.

Anonym sa...

så fint och så gulligt det ser ut med en liten rumpa som ligger där =) "min bebis, säger Milly som älskar bebisar" =)
Jag virkade också en mormorsrutefilt till Maja och till Milly en virkad vågig filt, de använder dem fortfarande i soffan eller på golvet och bäddar in sig i och det är jättekul!
Hoppas ni har det så där jättebra och mysigt hela dagarna! Kram Lena

Lisbet sa...

Men hallå där – surfade runt med kaffekoppen i min hand och fastnade på din sida. Vad härligt att läsa om dina tankar och funderingar. Jag gillar skapandet, att få ro i själen och vila i handens arbete. Jag är helt övertygad om att det är nog något som alla bör ta vara på mer. Ju mer jag tänker på det just nu, desto viktigare känns det. Ja nu fick jag idé till en ny artikel i ämnet.

Vill du ha lite mer pepp så har jag Gratis HälsoBlad med massor med inspiration och motivation för att leva roligare. Du får tips och pepp en gång i veckan i 8 veckor.
Till årsskiftet planerar jag att nå ut med en gratis-app också.
Ta vara på dig.