tisdag 13 december 2011

Engelsviken Naprapatklinikk

*
Nej, det är inte jag som råkat trycka en gång för mycket på tangentbordet... Det ska vara två K i slutet på naprapatklinikk - i alla fall på denna klinik som ligger i Norge!

Har besökt LillaSyster och J några dagar, och passade då på - ihop med Föräldrarna - att hjälpa Emma, Jørn och Jørgen med deras nya klinik. Mitt jobb blev att fixa till ytterdörren, något jag gjorde med stor hjälp av självhäftande vinyl och min kära Silhouette.

Det blev många svordomar och mycket frustration blandat med en hel del "fy f-n, vad bra det blir!!"... ;o)
För man kan nog säga att det ser ganska professionellt ut!?!


Vi jobbade sent... så bilderna i mörkret blev kanske inte de bästa.




Jag fixade även till ett Lycka till-kort som vi gav tillsammans med ett litet blomster- och ljusarrangemang. 

*

2 kommentarer:

Anonym sa...

O yes det blev så jäkla bra!! tack så mkt för hjälpen!! som sagt, du får anställning även framöver =) stora kramar från systeryster

Hanna sa...

Bra jobbat, kul att se hur lillasysters arbetsplats ser ut också :0)