onsdag 17 augusti 2011

Just nu...

*
 Ja, jag vet!
Det är extremt dåligt med uppdateringar här i bloggen. 
Vet inte vad jag ska skylla på egentligen... Kanske att jag hade fem härliga semesterveckor där jag slapp alla skolböcker och bara fick göra massa rolig saker med mina nära och kära - och därför inte haft tid att pyssla så mycket. Eller kanske att inspirationen inte riktigt vill infinna sig!
Jag kan i alla fall inte skylla på materialbrist - för jag har pärlor, stämplar och papper så jag snart skulle kunna öppna egen butik! ;o)
Och egentligen pysslar jag lite då och då; lite smycken har det blivit, jag håller på med två stycken broderier (och har planer på ett tredje) och dessutom plockar jag fram mina mönstrade papper då och då och tänker på hur fina kort jag skulle kunna göra med dessa.

Men lite ont om uppdateringar är det ändå här!
Dock händer det lite saker i min fotoblogg...
Den har fått stå tillbaka lite under våren på grund av allt pluggande, men nu efter sommaren har jag mängder med foton att visa upp!  =)
Sedan en dryg vecka tillbaka så uppdateras fotobloggen dagligen med mina fotografier - så är någon intresserad av att se någon form av kreativitet från min sida så är ni välkomna dit!!




Och jag lovar - jag kommer tillbaka här också!! =)
*

Inga kommentarer: