fredag 19 augusti 2011

Belöning!!

*
Den ligger där och väntar på mig, den nya Pandurokatalogen. Den släpptes i Sverige igår, och Mamma var snäll och gick förbi butiken i Örebro och hämtade hem den åt mig. I Norge släpptes den i förrgår så LillaSyster gav mig möjlighet att få en liten blick på de första sidorna via FaceTime.

Igår kväll var jag så upptagen med plugg att jag inte hade tid att öppna den, så idag har jag lovat mig själv att NÄR jag har gjort mitt närvaroprov OCH det tre timmar långa slutprovet OCH gjort klart insändningsuppgiften med affärsdokument och PowerPoint-presentationer- DÅ ska jag få bläddra i katalogen. Som en form av belöning...



Om jag har tjuvkikat något?!? Nja... bara lite... ;o)
*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm och jag som aldrig gick upp dit när jag var på stan. Ja ja, får väl hämta den någon annan dag.

Josefine Skapar sa...

Vist är det kul med panduro katalogen men jag tycker de tar så mycket överpris! Ibland nästan skamliga priser :(