torsdag 21 juli 2011

Min vän Silhouetten... =)

Då och då inser jag vilken otrolig "maskin" jag köpte på mässan i Karlstad i våras!! Vid dessa tillfällen lovar jag mig själv att använda den mer, något jag verkligen måste göra! För det finns så enormt mycket man kan göra med den.

I förrgår testade jag att arbeta med Heat Transfer för första gången, och tillverkade en t-shirt och en body med namntryck. Har än så länge bara vit Heat Transfer, men måste absolut köpa fler färger!!



Gjorde dessa till kusinbarnen Halo och Mylo.





Fixade till namnen i Silhouetteprogrammet med hjälp av teckensnitt jag har laddat ner till datorn från nätet. Spegelvände texten och lät Silhouetten skära ut. Sedan var det bara att stryka...
*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev ju otroligt fint!

Maria sa...

supersnygga! Får man hyra in sig på den där maskinen? Kan komma på en massa tröjidéer. :)