lördag 16 juli 2011

Ett beställningskort

Mamma beställde ytterligare ett gratulationskort, och precis som det förra var även detta till hennes arbetskamrat Birgitta...
Kortet skulle vara i A5-storlek och jag funderade en hel del på hur jag skulle fixa det, men till slut blev det en liknande vikning som det kortet jag gjorde till M&F i början av förra året. 


Ett mindre kort i ett större...
Rosa/lila toner, en brad som låsning, 3D-kuddar under siffrorna och små utstansade fjärilar.


När de båda korten är öppnade...
När jag fotograferade kortet hade jag ännu inte satt fast det datautskrivna pappret med grattishälsningen - det är därför det bland annat är en konstig skugga på kortet.
*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint, jag gillar att det är flera "moment" i kortet, att man får bläddra lite.
Kram!