måndag 13 juni 2011

Gult bälte

Förutom namngivningen med överraskningsbröllop som vi fick vara med om i lördags hann N också gradera upp till gult bälte i Taekwondo.Vi fick sitta med och titta på, och jag tyckte att det var extremt pirrigt - men både N och hans träningskompis klarade sina gula bälten galant.

Jag kunde ju inte låta bli att göra honom ett litet kort... ;o) 
Att överdekorerar korten är inget jag sysslar med - jag gillar mer den enkla stilen! För ett tag sedan hamnade jag in på en amerikansk kvinnas blogg och blev tokförtjust i hennes kort. Hon kör CAS-stilen (Clean And Simple) och oftast är det vit kortbas med ett stämpelmotiv och en text. Enkelt, rent och urläckert!!
Med dessa kort i åtanke tillverkades N's kort till i lördags. Man kan omöjligt missa att det är ett gult bälte han kämpat sig till...




3 kommentarer:

Laila sa...

Men det här var ju bara så perfekt till ändamålet! Jag gillar också det enkla väldigt mycket. Har du lust att dela med dig av länken du hittat?

joggemia sa...

Det är självklart ok att du lånar upplägget på ett kort! Bara kul! Och visst är Gummiapans stämplar läckra. Fina kort DU gör då! Clean and simple....precis min smak. =)

Kram Mia

Anonym sa...

Håller med, enkla kort är finast! Jag tror att N blev jätteglad för kortet, det skulle jag blivit i alla fall :0)
Kram!