måndag 16 maj 2011

En ny uppdatering

Jag hade lovat mig själv pysseltid när jag var klar med kurserna i Rättskunskap och Personaladministration. Klockan 12.30 igår förmiddag var jag klar... och idag började jag läsa Företagsekonomi B... Det blev inte så mycket pyssel med andra ord! 

Hade ju pysseldag ihop med Hanna och Maria förra söndagen och då blev det några kort, men jag har inte haft tid att fotografera dem - så de kommer upp här vid ett annat tillfälle.
Dock fick Maria syn på två av de blockljusen jag tillverkade i julas, och jag blev igen påmind om att jag glömt att lägga upp fotot på dem här. Så mer än fem månader senare kommer några av förra årets julklappar...


Ljus nummer 1 fick LillaSyster & J, ljus nummer 2 fick LilleBror & L (fotot är från deras bröllop i september), ljus nummer 3 och 4 fick S (där nummer 3 är på N och nummer 4 är på mig och S) och ljus nummer 5 fick Föräldrarna (med ett foto på SyskonenA)

1 kommentar:

Anonym sa...

Häftigt!