fredag 27 maj 2011

Behöver verkligen...

... tillverka en bunt med kort att ha "i-fall-att"...!!

Mamma ringde för några dagar sedan - "har du något grattiskort liggandes?". Då och då kommer den frågan, och eftersom jag för det mesta tillverkar kort just när de ska överlämnas är det ganska ont om färdiga kort att plocka av. Dock hade jag faktiskt ett grattiskort liggandes som dessutom var blått vilket blev perfekt till Mammas arbetskamrat som är klar med sin examen.

När tid finns ska jag sätta mig och tillverka ett antal kort att kunna plocka fram när det behövs!! =)


Jag fullkomligt älskar detta papper!!
Jag köpte det på Panduros outlet i Ullared förra sommaren, och ångrar så att jag bara köpte ett ark!

2 kommentarer:

Ulle sa...

Jättefint!! Helt i min smak:)
Trevlig helg,
Ulle

Ulle sa...

Så stilrent och vackert!