onsdag 8 december 2010

Smart lösning

Nu för tiden pysslar jag mest vid köksbordet, men det mesta av mitt pysselmaterial finns i mitt vardagsrum/sovrum. Trots att det inte är överdrivet långt mellan dessa två ställen så blir det en hel del spring fram och tillbaka för att hämta saker - men nu har jag fixat en riktigt bra lösning... =)

Föräldrarna bytte diskmaskin och jag räddade då bestickkorgen - och den funkar utmärkt som förvaring åt de pysselsaker jag använder mest. Bara att bära mellan pysselskåp och köksbord, och alla saker som saxar, pennor, sudd, linjal, skalpell, lim, dubbelhäftande tejp, akrylblock, stämpelrengöring följer enkelt med. Inget mer spring alltså, och jag vet exakt var sakerna finns.

Dessutom var den gratis, och det är inte fel det heller  =)  Det finns ju förvaringsväskor att köpa, men jag lägger hellre dessa pengar på pysselsaker.


*

Inga kommentarer: