fredag 10 december 2010

Förväntan, besvikelse och glädje...

I augusti bokade jag kursen 'Julverkstad' hos Stellas med underbart duktiga Anna-Maria/Rimna som kursledare. Jag har ju gått både färgläggningskurs och Tim Holtz-inspirerad kurs på Stellas med Anna-Maria och det har varit enormt roligt och mycket givande. Så min förväntan inför morgondagens kurs var stor! Därför blev jag ganska besviken när jag fick ett samtal om att kursen var inställd på grund av sjukdom.

Dock fick jag några timmar sedan ett nytt samtal med information om att om jag var intresserad skulle sju av deltagarna träffas och köra kursen ändå. Tydligen finns det riktigt bra instruktioner på de julkort vi skulle få lära oss och materialet är redan ihopplockat.

Så imorgon ska jag på julkortskurs utan ledare (även om Jenny lovade att springa mellan butiken och kurslokalen och hjälpa till så gott hon kan) ihop med massa andra pysslare.

HÄR kan ni se en sneak peek på vad vi ska göra...

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att du är glad :0)

Tack för idag! Bussen kom 15 minuter försenad, V och jag funderade på att skjutsa varandra hem i en kundvagn. Kom dock fram till att det var för kallt ;0) Ikväll har jag legat i soffan med en dundrande huvudvärk. Men efter ca 3 värktabletter senare och drogad till max, kommer jag väl sitta här halva natten...

Kram kram!