måndag 25 oktober 2010

Fikabesök

Hade Maria och lille Olle på besök igår och passade då på att överlämna presenten som jag gjort till Olle. Testade för första gången att stämpla på textil - och det var lite nervöst... Jag har nämligen en förmåga att ganska ofta misslyckas när jag stämplar, och brukar därför aldrig stämpla direkt på mina kort utan jag stämplar på ett annat papper och klipper ut det stämplade motivet och fäster på kortet. Detta var ju dock inget jag kunde göra när jag stämplade på en vit babybody... Men jag lyckades stämpla utan att det blev några fel  =)




Jag upptäckte att jag inte har så många stämpeldynor som man kan använda på textil, så det fick bli svart och rött. De söta figurerna är Pandurostämplar, och till bokstäverna har jag använt schabloner och duttat på färg från stämpeldynan med hjälp av en makeup-svamp.


 Kortet, där jag också har använt en Pandurostämpel.


*

2 kommentarer:

Lotta sa...

Fiiint!

Hanna sa...

Det blev ju jättebra! Tror att Olle kommer trivas bra i den bodyn ;0)
Kram!