söndag 30 maj 2010

Mors Dag

Ska bege mig till Föräldrarna för att njuta av solen i deras trädgård, samt fira min kära Mamma lite på Mors Dag. Förra året fick hon örhängen som jag gjort, och till i år har hon önskar sig flera... Så jag satte mig ner och helt plötsligt hade jag gjort fyra par, samt ett halssmycke...

Fixade till en liten minibyrå av två mellanstora tändsticksaskar för att förvara smyckena i. Dessutom - självklart - ett kort... =)




Nummer 2 och 3 har jag själv liknande, de andra två är "nya". Inget märkvärdigt direkt.


Testade att göra ett halssmycke med en färdig "smyckesram", mönsterpapper, halvpärla och 3D-lack. Dessutom blev det en kulkedja till med hjärtformat lås. Kommer ABSOLUT göra fler sådan här - vill ju ha några själv... ;o)


Hade lite massproduktion av kort igår (visar upp dem en annan dag) och några av dem ser ut så här fast i andra färger.


Ska ge mig ut och köpa brads i fler färger... Tycker det blir hur läckert som helst med en utstansad retroblomma med en brad i mitten!!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jättefina saker som vanligt. Du har också rätt i att det blir jätteläckert med den där plutten i mitten på blomman. Du får visa mig var jag kan hitta dem på torsdag.
:0) Kramar!

sara sa...

Hej vart kan man köpa den där silverramen?