måndag 8 mars 2010

Örhängen i silver

Det är dåligt med pyssel nu! Tyvärr... Broderade i och för sig några timmar framför "Morden i Midsomer" igår, men det har inte hänt så jättemycket sedan jag uppdaterade sist - jag får återkomma med en bild när det syns att jag gjort något... ;)

I brist på nytt pyssel får det väl bli lite mer gammalt, så att det händer något här på bloggen. Som ni kanske redan räknat ut har jag en del smycken som inte visats upp här förut... Denna gången blir det ett par örhängen i silver. Jag hade ett exakt likadant par som var inköpta på H&M för under 50-lappen som jag fullkomligt älskade. Så när jag började på en av silversmideskurserna så passade jag på att göra ett par i silver. Och om jag inte minns helt fel så gjorde jag nog ett par åt LillaSyster också. Eller?!?


De är ungefär 4,5 cm långa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stämmer bra! lillasyster fick sig ett par hon oxå =)

Sara sa...

Riktigt snygga, synd att man inte var din lillasyster ;) haha