söndag 21 mars 2010

Har ni någon gång försökt...

...att fotografera en spegel utan att själv komma med på bilden...???

Det har jag försökt göra nu under kvällen. Och det är inte det lättaste... =) 

Jag har ju tidigare visat insidan på mitt pysselskåp, och nu tänkte jag visa utsidan. Jag har nämligen pysslat lite under kvällen, och klippt ut bokstäver ur frostad kontaktplast som jag har dekorerat skåpdörrarna med. Texten...?? PYSSEL PYSSEL PYSSEL  =)





Det var väldigt enkelt att fixa till, och jag har redan massa idéer på hur jag ska dekorera på liknande sätt på andra platser!!

2 kommentarer:

Monica sa...

Va tufft det blev! :-) Förstår att du är nöjd :-) Men vart i jössenamn hittar man sådant papper?? :-)
Kram kram!

Hanna sa...

Det blev ju jättebra. Gillar stilen på bokstäverna :)
Kram!