lördag 27 februari 2010

Tro, hopp och kärlek

Jag har ännu en gång letat i mina lådor... Denna gång blir det ett silverhalsband som också är tillverkat på en av kvällskurserna i silversmide som jag gick för några år sedan. Kände för att göra en lite ovanligare variant av "tro, hopp och kärlek"-halsbandet...

 
Orden Faith, Hope och Love instansade på silverbrickor, och ett halsband ihoplänkat av små silverringar.


 
Kanske inte världens rakaste bokstavsrader, men för att vara ett första försök får jag väl vara nöjd... ;)

Just nu är det mitt "Borta med vinden"-broderi som gäller tillsammans med herrarnas bronsmatch i curling, sen blir det damernas tremil... =)  Vad ska man syssla med sen när OS är slut?!?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir onekligen tomt när OS är slut... :-(
Fotbolls VM startar i juni men det blir ju inte riktigt samma sak när inte Sverige är med.
Broderiet är förresten supersnyggt!

Annica H sa...

Snyggt halsband! Angående sysselsättning när OS är slut... Det är INGA problem! Det är bara till att pyssla! :)