måndag 15 februari 2010

Till Alla ♥ dag

Jag kollar ju väldigt mycket bloggar, och får ständigt massa idéer jag vill testa. Då och då ser man cellofanpåsar fyllda med något ätbart, och en fin etikett/topper. Jag testade att göra två påsar med godis till Alla Hjärtans Dag, och det viktigaste här var inte om godiset smakar gott - utan att budskapet ska bli rätt... =)


 


  
En påse pussar...

 
Till mitt ♥

Det var nästan omöjligt att få till bra fotografier, men ni får åtminstone en idé om hur påsarna ser ut.

4 kommentarer:

Monica sa...

Visst är det en kanonbra present :-) Och superfina blev dem också! Måste passa på att säga att din blogg blir snyggare och snyggare! Det passar riktigt bra med de nya fotona längst upp tillsammans med flikarna :-) Ni har verkligen lyckats!!
Kram kram!

Anonym sa...

Grymt utseende på bloggen!! Supersnygg! Mycket "stylish". Gillar verkligen fotona (min favvo är på dig med kameran).
Bra jobbat S och T. :-)

kram (ses i helgen)

Hanna sa...

Fina godispåsar, måste jag testa att göra.

Jag håller med ovanstående 2 talare, din blogg är kanonsnygg! Har sagt det några gånger nu, men komplimanger kan vi inte få för många av ;)
Kram!

Lillsnörpa sa...

väldigt väldigt fina!