lördag 13 februari 2010

Klar!! =)

Nu är vi äntligen klara med ändringarna på bloggen! Denna gång skriver jag VI eftersom det delvis varit ett teamwork - men det är självklart S som gjort det mesta jobbet.

Jag är enormt nöjd med hur det blev. Både layouten, den nya headern, texten osv... Måste dock försöka låna någon dator för att kolla att allt stämmer, bland annat när det gäller teckensnitten. Ser ni något som ser konstigt ut får ni jättegärna påpeka det!!

Den fina headern som S gjorde till mig för drygt en vecka sedan är alltså redan utbytt. Men jag är väldigt nöjd med den nya också.


Den gamla headern, som bara fick vara med i ungefär en vecka.


Den nya headern, även denna med ett foto på mig...

Det har blivit lite "vanligt" pyssel idag också - men bilder på det kommer inte förrens i morgon!

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag vill gärna veta hur ni bytte teckensnitt på endast inläggsrubriken men inte inläggen. Har kämpat med html-koderna i evigheter utan resultat.

Jättefin blogg ni pysslat ihop! Kram