onsdag 9 december 2009

Skriver julkort, samt paket på väg...

Det börjar ju bli dags att skicka iväg årets julkort. Jag är nog klar med julkorten (tror jag...) och har börjat skriva dem. Dessutom fixade jag till kuverten idag...


 


------------


Jag vet inte om ni såg Telenors reklam som visades i våras, om hur man visar sin kärlek på Nya Zeeland... Jag kan tycka att den stämmer ganska bra  =)  Får hoppas S mor känner sin sons kärlek när hon får födelsedagskortet han fixade till idag, och som vi postade ihop med julklapparna och julkorten som förhoppningsvis kommer fram till Nya Zeeland till jul.


 
Framsidan på kortet... Insidan är lite mer kärleksfull  =)

2 kommentarer:

Hanna sa...

He he...

Monica sa...

Hihihi :-)

Tack för din rara kommentar! :-) Det värmer i hjärtat! Har varit mycket på sista tiden - praktik & varit sjuk. Men nu e jag på fötter igen :-) Har insett att jag måste prioritera var jag lägger tiden numera för att orka. Har t.o.m avaktiverat facebook för att jag lägger så mycket tid överallt. Men bloggen ska jag ha kvar och tänkte lägga den sista tiden på dagen som är kvar efter nattning mm på den :-). Hoppas du får en härlig luciahelg! Vi ska på Caspers luciatåg sen - så mysigt! :-)
Kram kram!