torsdag 17 december 2009

Julpyntning

Idag är det en vecka kvar till julafton och adventsljusstakar, tomtar och övriga julsaker är ju framme, och julgranen ska kläs inom de närmaste dagarna. Tänkte göra det lite juligt här i bloggen också, och jag har verkligen velat byta ut min header/logga länge - så nu blev det en med lite julbilder. Dock är jag inte helt nöjd, men julen är ju snart över... så då får jag ju byta  =)

Jag satt ganska länge och krånglade med Photoshop igår för att få till headern. Jag gick en kurs i bland annat Photoshop när jag bodde i London för ungefär 10 år sedan, och jag visste att jag där lärde mig hur man kunde göra en mall där man enkelt kunde byta ut bilder - problemet var ju bara HUR?? Minnet är ju inte det bästa alla gånger... ;o)  Men efter mycket krångel lyckades jag till slut lösa det, så nu ska det förhoppningsvis bli lättare i framtiden att fixa till min blogg!


 Nu är det jul igen... ;)


Min gamla header...


1 kommentar:

Hanna sa...

Fint, lite snö med kanske?