tisdag 10 november 2009

Mer fotografier, del 1

Jag köpte en ny extern hårddisk för ett tag sedan, och har därmed "städat" lite i min dator. Hittade dels ett gäng foton som jag är ganska nöjd med, och även några foton som hamnar här bara för att jag känner för det... =)


Väjern, Bohuslän



Väjern, Bohuslän



Jag gillar ju egentligen inte "riktiga" fjärilar, men den här bilden blev så fin i gråa toner.



Alla Helgons Dag 2009.
Skulle fota alla fina ljus i minneslunden vid Kumla Kyrka och försökte hitta kamerans bästa inställning för fotografering av levande ljus i mörker... Det här är ju INTE den bästa inställningen direkt, men bilden blev ganska häftig.








På väg upp för Kvarntorpshögen som är 105 meter hög, via mountainbikebanan...



"Varning. Hett område"
Det brinner fortfarande i Kvarntorpshögen...
En spännande plats med en fascinerande historia!








Jag fullkomligt älskar skyltarna vid norska övergångsställen...
Han påminner om en målmedveten gangster =)



Har några foton till att visa upp, men jag delar på det lite - så de kommer någon annan dag!

Inga kommentarer: