tisdag 17 november 2009

Lite som en fabrik... =)

Mina smyckesänglar ska få följa med Gunnel och Hanna på julmarknad i helgen. Tack, tack!! =)  Jag tyckte jag gjorde massa änglar nyligen, men sakta men säkert har det minskat i min änglaburk - så jag fick fixa till några nya. Det blev sammanlagt 36 änglar, och de skulle ju förpackas lite snyggt. Kände mig nästan som en fabrik där jag satt och förpackade dem; alla moment skulle göras 36 gånger... Mäta, skära, biga, stämpla, häfta, signera osv osv... Det tog sin lilla tid, men resultatet blev bra och det är ju det som är det viktiga.


Några av de 36 änglarna...


Änglaförpackning pågår... =)


 Fram- och baksida på förpackningen. En Penny Black-stämpel på framsidan och min bloggadress på baksidan. 


 Dekorerade en plåtburk med självhäftande "spetsband" för att få en snygg förvaring till de små änglarna.


4 kommentarer:

India sa...

Super söta änglar! Gulligt!

Hanna sa...

Jag lovar att jag ska försöka att komma hem med en tom burk och en bunt med pengar till dig :)

Maria sa...

ser riktigt proffsigt ut! Bra jobbat å lycka till!

Anonym sa...

De är så fina dina änglar !! Du är så duktig !!!
Kram Carola