onsdag 25 november 2009

Lite äldre...

Jag fyllde år i måndags, och firade tillsammans med vänner på söndagen och med familjen på måndagen. Eftersom jag inte fyllde något märkvärdigt, var det väl egentligen inget att fira... men det är ändå skoj att träffas, och att få bjuda hem lite folk.



Några av paketen innehöll presentkort... På Panduro och Stellas.se...
Så nu ska här shoppas pysselsaker - igen!! =)




Fick flera fina handgjorda kort också!
Jag har så mycket duktiga och kreativa människor i min närhet!!
Skoj!


4 kommentarer:

India sa...

Grattis i efterskott, jätte fina kort du fick.

Gunnel sa...

Grattis i efterskott.
Tack för det fina kortet jag fick.

Maria sa...

Va snygga kort du fick! Man kan ju få lite ångest när man ska pyssla till en pysslare. :)

Hade det inte varit för flytten så hade du haft ett till kort där uppe. Får skärpa mig till nästa år. ;)

PS: kakorna var supergoda!

C. Tvillingmamma sa...

Inget slår handgjorda kort! :)