söndag 22 november 2009

Helg full med pyssel

Jag och N har pysslat både fredag och lördag. Vi har tillverkat julklappar och födelsedagspresenter, lagt pärlplattor och gjort kort. Det är så härligt att se en sjuårings fantasi och kreativitet! Denna gång ville han inte att jag skulle lägga upp bilderna på hans pärlplattor i min blogg... Han vill nämligen ha en egen!! =)

Jag fick även i uppdrag att göra ett kort till Mormors granne Hans som fyller 80 år i morgon. Med lite hjälp och synpunkter från både S och N blev kortet till slut klart, och jag blev själv ganska nöjd!





 Min pärlplatta, en lila tulpan som N placerade tillsammans med en av krukväxterna.


Pärlplattan jag och N gjorde gemensamt.


2 kommentarer:

Hanna sa...

Jättefint kort, men det visste du ju redan att jag tycker ;) Tack för i dag och alla godsaker. Kram

Monica sa...

Låter som du haft en underbar helg :-) Hihihihi vad roliga barn är :-) En egen blogg redan! Ja det gäller att börja tidigt :-) Måste vara underbart att pyssla ihop kan jag tänka mig :-) Jag njuter av varje stund som Casper vill måla eller nåt med mig :-)
Kram kram!