fredag 16 oktober 2009

Tror nog jag ångrar mig lite...

Jaha, så nu sitter jag är och ångrar mig! Stämpel- och scrapmässa i Göteborg i helgen, och jag ska INTE åka. Tanken från början var att jag, S, LillaSyster och J skulle ta en helg i Göteborg - bo på hotell, äta gott, ha det trevligt och så mässbesök för Systrarna A...

Men efter mycket velande fram och tillbaka så beslutade vi oss för att strunta i det. Delvis på grund av att jag var ganska besviken över utställarna - bara en av mina favoritbutiker med egna stämpelkollektioner skulle vara på mässan. Nu har jag dock upptäckt att både Kortmakaren och Forma Hantverk ska släppa jättefina stämplar nu i helgen... Men med lite tur så säljer de inte helt slut, utan går att shoppa via nätet nästa vecka. Och om man räknar in vad jag "tjänar" på att INTE åka på mässan så kan jag nog unna mig att handla några stämplar på nätet...!! =)

1 kommentar:

Hanna sa...

Eller så åker vi till Stockholm någon dag och går till den pysselaffären du vill besöka. Säg bara en dag, så åker vi!
Kram