tisdag 27 oktober 2009

Massproducering...

Jag kom ju aldrig iväg på 'Stämpel- och Scrapmässan' i Göteborg och missade därmed möjligheterna till att shoppa massa trevliga saker... Dock tog jag igen lite av detta när 'Forma Hantverk' släppte nya stämplar; det blev en beställning på några av deras nyheter.

En av stämplarna visade de så fint i sin blogg att jag direkt bestämde mig för att köpa den, och nu har jag själv suttit och stämplat och embossat den. Jag har sedan stansat ut den och satt dubbelhäftande tejp på baksidan - så nu har jag ett gäng små runda klistermärken att fästa på paket, kuvert eller kort. Tror nog jag kommer göra samma sak med några andra stämplar, samt ett jag fick några idéer på andra saker man kan göra på liknande sätt. Vi får väl se vad det blir av dessa funderingar...


Visst är det en fin stämpel?!?


Det blev några stycken... ;)


2 kommentarer:

dagenskreativa sa...

Riktigt söta:)

Kram Anna

Hanna sa...

Jättefina stämplar. Du vet väl att jag är avundsjuk på alla dina pysselgrejor? ;p
Kram