lördag 31 oktober 2009

Besök i Västerås

Jag har haft en mycket bra dag idag!! Jag och S tog bilen till Västerås där vi besökte "Västerås Stämpel- och Scrapyra" - en mässa i liten skala. Lokalen var inte så jättestor och det var bara sju utställande företag, men det var ändå lite trängsel. Jag fick tag i de fyra Distress Ink-färgerna som jag gärna ville ha, samt köpte några julstämplar till reapris. Så nu är jag ganska sugen på att sätta mig och göra några julkort till, trots att jag nog är klar med de jag behöver för i år...

Efter mässan gick vi en sväng på stan innan vi gick hem till Johanna och blev bjuden på nygräddad rabarberpaj. Vi hade några riktigt trevliga timmar med henne och Gustaf. Efter god mat har det sedan blivit en besök på kyrkogården för att tända ljus på några gravar. Väldigt stämningsfullt som vanligt.

Som sagt; en mycket bra dag!! =)

Inga kommentarer: