fredag 18 september 2009

Utmanad...

Blev utmanad i Monicas blogg. Inte det lättaste faktiskt - fick lite hjärnsläpp vid flera av "frågorna".

Vad heter du? Therése
Ord på fyra bokstäver: Tält
Flicknamn: Tina
Pojknamn: Tobias
Yrke: Tandläkare
Färg: Turkos
Klädesplagg: Tunika
Mat: Tacos
Sak i badrummet: Toapapper
Plats/stad: Tokyo
En orsak att vara sen: Trafikkaos
Något man skriker: Tyst!!
Film: Titta han snackar!
Något man dricker: Trocadero
Djur: Tiger
Gatunamn: Tärnvägen
Sång: Tvivel

Nu ska jag visst också lämna utmaningen vidare... Någon som är sugen att göra ett försök? Hanna? Maria? Petra? Eller någon annan??


Nej, ska försöka komma igång med det där kortet jag behöver göra innan imorgon... Egentligen är det lite "lustigt" - jag gör då och då kort som inte har någon tänkt mottagare, kort som jag tänker att de kan vara bra att ha när man behöver ha ett kort snabbt. Men när jag väl sen ska skicka iväg kort så ställer jag mig ändå och gör ett nytt. Varför inte plocka av de jag har?!

Inga kommentarer: