onsdag 23 september 2009

Fler foton

Jag har nog varit naturfotograf i ett tidigare liv - eller så är det mitt framtida yrke... Det är ju bara sååå roligt att fotografera blommor! =) Dels beror det väl på att jag tycker blommor är fina, och sen kan det ju också bero på att jag hittat den där inställningen på min kamera som gör att det går att komma riktigt nära. Har fotat lite i helgen samt i måndags, och det blev faktiskt lite annat än blommor också - till exempel broar, vatten och några skuggbilder.

Några av de bästa bilderna kommer här...


Kumlasjön.


Kumlasjön.


Favoritblomman...


Svartån, Örebro.


På promenad med S... =)


Bron vid Hästhagen, Örebro.


Foto taget från bron i bilden ovan.


Svartån.



















2 kommentarer:

Hanna sa...

Jättefina bilder!

Om du har vägarna förbi Marieberg i helgen och "råkar" gå in på Panduro så får du gärna köpa en sån där "portfölj" för papper o dylikt till mig. De firar 1 år och säljer en massa saker för 29 kr, bland annat "portföljen". Den är ju fyrkantig och har ett handtag, bra när man ska hem till dig och pyssla :)
Kram

Monica sa...

Helt klart en naturbegåvning! :-) Underbara bilder!!