söndag 5 juli 2009

Tillbaka i Sverige!!

Efter en liten tripp till Norge för att hjälpa till med LillaSysters flytt är jag nu hemma igen. Med tungt lastad kärra tog det fem timmar enkel resa... så jag är liiiite trött på att åka bil!! Men trevligt var det, och lägenheten LillaSyster & J ska bo i var väldigt fin!

Blev några dopp i havet mellan bärandet av kartonger och ihopskruvandet av möbler =) Har testat att skruva ihop möbler både från Ikea och Jysk, och kan väl konstatera att Ikeas beskrivningar är lättare att förstå, även om jag ansåg att de hade några fel. Vad jag tycker om tillverkaren av soffan ska nog inte nämnas här; fel beskrivning, fel antal skruvar och ETT ben...

Idag blir det fotboll - första matchen efter sommaruppehållet - mellan ÖSK och AIK. Dessutom har jag just nu ett antal kort att tillverka, så det ska jag roa mig med också... =) De färdiga resultaten kommer sedan upp här i bloggen när de är överlämnade.

KramKram,

Inga kommentarer: