måndag 13 juli 2009

Känner mig rörd, glad, tacksam och utvald...

Antar att jag kan komma på ännu fler ord som passar in - men detta är lite av vad jag känner just nu!! Anledningen?? Jo, jag har fått en KAOS-award av underbara Monica!!

Fick en liten förvarning om detta för ett tag sedan, men jag är lika glad idag när jag ser hennes blogginlägg om MIG... samt ett foto på den fina awarden som hon gjort till MIG... =) Ni kan ju bara gissa att jag kommer vänta spänt på brevbäraren den närmsta tiden!! ;)

Lovar att jag ska fotografera awarden när jag får den och lägga upp bilder här, men tills dess kan nu ju se den hos Monica. Passa då på att även titta på alla andra fina alster hon gör. Hon är jätteduktig!!

KramKram,

1 kommentar:

Muffin sa...

Grattis till din KAOS!
Texten du frågade efter på mitt senaste baby-kort är magnetstämplar från Making Memories och alfabetet heter Rummage. Jag gillar det också, det ser liksom ut en gammaldags skrivmaskin har skrivit det.
Såg att du länkar till mig, tack söta du! :D