lördag 13 juni 2009

Världens bästa Monica!!

Sitter här och är enormt tacksam för hjälpen jag (ännu en gång) fått från Monica som har bloggen Sten Sax och Påse. Tack vare henne kan man nu översätta min blogg till engelska med hjälp av ett översättningsverktyg som Google tillhandahåller.

Har försökt fixa det förut, men det har inte gått så bra. Testade igen nu när S nämnde att han tänkte ge min bloggadress till sin Mor. Jag har försökt, försökt och försökt - och det har bara gått åt h-vete...

Men eftersom Monica så snällt hjälpte mig med hur man skulle fixa signaturen jag har i mina inlägg så frågade jag henne hur hon fick till sin översättningsruta - och snabbt fick jag hjälp. TACK!!

Nu kan alltså min blogg läsas på andra sidan jordklotet, dock är väl den engelska översättningen inte den bästa... =)

KramKram,

1 kommentar:

Monica sa...

Vad rar du är :-) Det va så lite så, bara kul att kunna hjälpa till! :-)
Kram kram!