fredag 12 juni 2009

Lite att göra...


Har stämplat och embossat lite olika stämpelmotiv. Tanken är att jag ska ha lite att färglägga framför tv:n, när jag lyssnar på en ljudbok eller helt enkelt inte har så mycket bättre saker för mig...

Att ha ett antal färdigstämplade och färdigmålade motiv är ju alltid bra om man behöver göra ett snabbt kort! Tror att jag har att göra ett bra tag framöver - både med att färglägga och sedan med att använda alla motiven. Men det kändes smartast att stämpla upp så mycket som möjligt när man ändå hade alla saker framme.

Tänkte jag ska göra samma sak någon dag med färgat papper och olika färger på stämpeldynor och embossingpulver. Leka lite med WaterMark-dyna och Clear embossingpulver - göra bakgrundspapper och liknande =)

KramKram,

2 kommentarer:

Tiggy sa...

Så gör jag också med stämpelmotiv. Jag brukar bli rastlös när jag tittar på långfilmer eller har seriemaraton så då brukar jag färglägga. Det tar ju sin tid och det är skönt att ha lite färdigt när man vill svänga ihop ett kort.

Tack för gratulationen. :) Så kul att vinna!

Monica sa...

Haloj! Jag skrev världens längsta inlägg här precis men det gick inte att skicka eftersom den inte ville att jag skulle skriva en html kod till dig i kommentar fönstret... Det går inte att använda HTML - taggar står det. Men om du skickar ett mail till mig (monicaalven@gmail.com) så kan jag skicka tillbaka kod+förklaring.
Kram kram!