fredag 5 juni 2009

Inramat broderi, samt tapeterna från igår

Har kört fast lite i tillverkandet av bröllopskortet... Är mer eller mindre bestämd på hur det ska se ut, men nu är det lite osäkert hur stort det ska vara. Tanken var att det skulle vara en "ficka" i kortet för ett presentkort - men de måtten jag fick från början verkar inte längre stämma... Så jag väntar nog ett litet tag till med att börja med kortet.

Istället har jag ramat in mitt Audrey Hepburn-broderi. Blev ganska tjusigt =) Frågan är bara var hon ska få plats... Har ju lite tavlor på väggarna sedan förut!


Söta Audrey, inramad och klar... =)



Tapeterna jag fyndade igår... 10 kr/rullen. Älskar den övre brunblommiga. Och funderar för fullt var jag sett den undre blommiga (som också är väldigt fin!). Jag får känslan av att jag varit hemma hos någon med liknande tapet - den känns bekant på något vis...


Kramar

1 kommentar:

Hanna sa...

Så fin Audrey blev! Ja, tapeterna är också fina. Känner mig ganska trött idag...
Kram