torsdag 11 juni 2009

En uppdatering

Jag vet, det var ett tag sedan... Har inte pysslat något, och har därför inte heller haft något att skriva om här. Tänkte dock ge er en liten uppdatering om vad som händer...

Jag har noll pyssellust, och heller inga "måsten" inom pyssel just nu - så jag tar det lite lugnt. Bättre att ägna sig åt andra saker, och att pyssla när jag väl känner för det igen!

Dock har jag funderinga på att återuppta projektet jag skrivit om här och här... Vet dock inte om det är så smart den här gången heller =) Men jag gillar inte att ge upp, så någon gång måste det ju bli färdigt!! Gäller bara att komma på var jag la det när jag gav upp då strax före jul...

Har även kommit på vad jag vill göra som mitt nästa broderi. Ska räkna lite på det och kolla upp vad jag har för färger på broderigarn hemma. Tror nog att det kan bli ett bra broderi! =)

Dessutom tror jag att pärlplattorna kommer fram inom en snar framtid. Jag har ju en besöksräknare där man bland annat kan se vad folk sökt på för att komma till min blogg. Och jag har 2-4 besök om dagen där folk bildgooglat på just pärlplattor... Hade nästan glömt bort mitt pärlplatteläggande, men denna upptäckt har gjort att jag blivit lite sugen igen - får se vad det kan bli för motiv denna gång - och vad jag ska göra med dem sen ;)

KramKram,

Inga kommentarer: