lördag 20 juni 2009

En liten midsommargåva

Hoppas att alla har haft en bra midsommar! Vår midsommar blev lugn och trevlig. Det kom en del regn, men det är ju bara mysigt när man sitter på en altan och hör regnet smattra mot taket.

Som en liten midsommargåva tog vi med matjessill - 10 burkar... Staplade på varandra, med blått och gult presentsnöre runt. Och eftersom jag som vanligt kommer på allt i sista minuten så fick kortet till sillen bli en etikett som jag fixade till på ungefär 5 minuter precis innan vi skulle gå. Inte världens snyggaste, men den fick duga...





Etiketten är köpt på Ikeas julrea, dock fick den silverstreck längst kanterna för den såg lite för "tom" ut annars. Bokstäverna är utstansade. Jordgubbarna är stämplade med en stämpel som jag fick gratis från någon webb-butik när jag beställde stämplar tidigare i våras, kan dock inte komma på vilken butik det var... Testade att sätta 3d-lack på dem för att få en lite mer "levande" känsla. Måste nog öva lite mer med 3d-lacket, för jag blir aldrig riktigt nöjd!


KramKram,

Inga kommentarer: