lördag 23 maj 2009

Pyssel med Maria

Bjöd över Maria på lite pyssel nu under sen eftermiddag/kväll. Vi har ätit pizza och pysslat... Eller, ja... Maria har pysslat lite, och jag har pysslat mindre...

Jag var totalt omotiverad, och ganska frustrerad. Jag har två saker på gång, och det gick åt h-vete med båda =( Känner att jag får ta nya tag i morgon istället.

Jag dekorerade i alla fall en tändsticksask med julmotiv, färglade lite uppstämplade blommor med akvarellpennor samt signerade alla mina kort som jag har liggandes i en låda. Är ganska dålig på att skriva mitt namn på korten när jag tillverkar dem, och det är lätt sen att det glöms bort när de ska skickas iväg. Och det är ju lite synd om det inte syns vem som tillverkat dem... Men nu är det gjort! =)

Ska nog släppa alla tankar på pyssel nu, och krypa upp i soffan med en bok. I morgon ska jag göra ett nytt försök med de saker jag fastnade på idag!!


Tändsticksasken... Med tomtestämpel från Stämpelboden, textstämpel från TingturaDesign och pratbubbla från SpaceAge. Maria tyckte jag skulle måla dit lite snöflingor bakom den lilla tomtenissen, får fundera på det... Det känns ju som om något fattas!


2 kommentarer:

Maria sa...

ja lite pyssel var ordet sa bill till bull. ;)

Vill att min bössa ska bli full nu! :)

Tinah sa...

Fin sida!! :) mycket at titta på. Kika gärna in på min pysselsida också. Kram!