fredag 8 maj 2009

Nytt hem för en ängel...

Idag har ännu en av mina smyckesänglar fått chansen att flytta hemifrån... =) En liten blå ängel kommer få ett nytt hem hos en amerikanska bosatt i Danmark. Roligt! Och dessutom roligt att det inte är jag som ger bort den, utan en av mina vänner - så jag fick ju faktiskt sälja en av de saker jag tillverkat =D

Några av de smyckesänglar jag tillverkat. Det är en blå liten ängel som snart är på väg till Danmark.

Sitter uppkrupen i soffan och lyssnar på regnet. Dagen började så bra med sol och fint väder, men det har varit vårmarknad här i Kumla idag - och på marknadsdagarna i Kumla regnar det nästan alltid. Det är lite som en tradition... Hanna och Marina kom hit för att besöka marknaden samt några av stadens butiker. Vi åt gott på en av pizzeriorna, pysslade lite, handlade marknadsgodis och besökte bland annat Stellas.se...

Det har blivit en del besök där denna vecka, men delvis beror det på att jag följt med mina vänner dit!! Dock har jag bestämt nu att jag inte får gå dit och handla förrens jag gjort minst sex kort av de mönsterpapper jag köpt där... Jenny som har butiken lovade att kolla nästa gång jag kommer in hur det gått med korttillverkningen =)

Inga kommentarer: