lördag 2 maj 2009

Återvände...

Jag lovar!! Man MÅSTE passera Stellas.se om man ska gå till Viaspåret från mig... Det kan väl alla kumlingar hålla med om?!

Jag och S fick nämligen för oss att ta en promenad i det härligt fina vädret förut, och på vägen passerade vi alltså Stellas.se - och då var jag ju bara "tvungen" att gå in en sväng till... =) Kan ju säga att kl 17 var det mycket behagligare att vara där! Det var nämligen bara en person till i butiken. Tog en titt till på hyllorna med mönsterpapper för 5 kronor - det var ganska urplockat, men nu när man inte behövde armbåga sig fram kunde jag hitta några fina jag inte såg när vi var där i förmiddags.

Pratade lite med Jenny och hon sa att folk hade börjat köa utanför redan halv 10... och det kom visst folk från Västerås, Stockholm och delar av Värmland... Det förklarar ju mängden med folk som var där när vi kom strax efter 10.

Har svårt att bestämma mig nu, om jag ska sätta mig och tillverka några kort med de nya papprena jag köpte, eller om jag ska ta en bit nybakad kladdkaka och krypa upp i soffan och fortsätta läsa min bok...

2 kommentarer:

Maria sa...

låter som om vi får ta en promenad snart. Kanske till viaskogen?! ;)

Mita sa...

Tusen tack för kommentar! Ja visst ska det bli kul med en butik till! Håll utkik på bloggen eller hemsidan, jag öpnnar SNART! Kanske gör du en roadtrip till Sparreholm i sommar!? Du är hjärtligt välkommen! Stor kram Mita