lördag 11 april 2009

Kategorier...

Det är när jag kollar runt på andras bloggar som jag själv inser hur jag vill eller inte vill att min blogg ska se ut!

Har insett när jag besökt olika hobbybloggar att det där med Kategorier/Etiketter inte är så dumt... Istället för att kolla igenom hela bloggen och läsa folks dagboksliknande skriverier eller kolla på bilder på hundar/katter/barn, så kan man direkt klicka in på det man är intresserad av =)

Har därför suttit och lagt upp etiketter på mina blogginlägg (även om JAG inte kan se etiketten under varje inlägg som det syns i andra bloggar, vet inte om det är en inställning som jag inte hittat än...) så att det ska bli lättare att hitta.

Så en bit ner i högra spalten hittar ni från och med idag 'Katergorier...' för min blogg.

1 kommentar:

Maria sa...

ja visst är det bra med kategorier. :) ANvänder det också men jag kan se dom på min blogg. vi får ta en fika och kolla upp det där nån gång.