måndag 20 april 2009

Inget pyssel idag...

Sitter här och tycker lite synd om mig själv samtidigt som jag känner mig enormt nöjd och stolt. Jag har nämligen varit och dragit ut en tand... Den första någonsin - och jag som har lite tandvårdsrädsla och svimmar ganska lätt, tyckte det var lite läskigt! Men nu är tanden borta, och jag sitter här med en bomullstuss i munnen, och tänker "var det inte värre?!" samtidigt som det börjar värka mer och mer nu när de fem bedövningssprutorna de gav mig sakta slutar verka!

Därför kommer jag nog inte pyssla något idag. Istället ska jag sitta uppkrupen i soffan med min dator i knät och kolla runt på alla olika spännande bloggar och inspireras...!! Samt - förhoppningsvis - gå och se ÖSK spela mot Helsingborg ikväll. Kan ju hoppas på årets första hemmavinst!! =)

1 kommentar:

Hanna sa...

Så bra att det gick bra! Är inte avundsjuk på din utdragna tand. Drog ju ut två stycken som typ 10-åring, inget roligt minne. Jag ska strax fara till Rusta och handla lite mer saker till balkongen. Hoppas du kan gå på matchen ikväll, de behöver stöd. Kram