söndag 26 april 2009

Födelsedagskort och överbliven tapet

Har varit och gratulerat LilleBror idag, en dag för tidigt. Det blev en mycket trevlig kväll/eftermiddag. Lovade ju en bild på kortet jag gjorde till honom...


Fick ännu en gång användning för Grattisruta-stämpeln från Forma Hantverk som här är silverembossad. Dessutom en av Betty-stämplarna från Space Age färglagd med akvarellpennor.


Åkte hem från LilleBror & L med några våder överbliven tapet. Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra med dem än - den gröna skulle fungera på några kort eller tändsticksaskar eftersom det inte var så mycket. Den härligt mönstrade tapeten (som jag tror kan vara Marimekko...) har jag lite mer utav, så det skulle jag kunna göra en tavla av eller klä in några skokartonger. TACK så jättemycket för dessa tapeter!! =)

1 kommentar:

Maria sa...

jättesnygga tapeter! Gillar verkligen den till höger. Kan medela att det inte är marimekko utan den jättecoola och duktiga Hanna Werning som gjort dom. Gillar henner design väldans mycket. :)