lördag 25 april 2009

Ett inflyttningskort

Vilket härligt väder det är idag! =) Jag har legat ute på balkongen med en bra bok och njutit av solen i några timmar nu. Håller på och läser den åttonde boken av Janet Evanovich, om prisjägaren Stephanie Plum. En verklig favoritförfattare, och har ni inte läst dessa böcker så gör det!! Femtonde boken kommer ut nu till sommaren, och det är ju ett tag sen jag läste de första böckerna - så jag bestämde mig för att läsa igenom dem allihopa. De första elva har jag på svenska, så nu går det ganska snabbt att läsa. Kommer nog ta lite längre tid när jag kommer in på de engelska men jag har ju några månader på mig... =)

Har gått in nu ett tag för att laga lite mat, dessutom har jag fixat ett inflyttningskort till LillaSyster. Inte för att hon har flyttat, utan för att hon ska på inflyttningsfest hos vänner ikväll - och på grund av extremt pluggande inför sista stora tentorna hade hon inte tid att göra kortet själv. Jag fick instruktioner om vilka stämplar hon ville att jag skulle använda, att presenten gick i brunt, att kortet skulle vara litet och fick ta max tio minuter att göra (eftersom vädret är så fint). Lite skoj att skapa efter någon annans beslut...


Ett kort i brunt, beige och vitt. Textstämpeln kommer från Tingtura, och husen från Magnolia.


Dessutom har jag gjort ett kort till LilleBror som fyller år på måndag, men eftersom han inte kommer firas förrens imorgon (söndag) så kommer kortet visas senare...

Inga kommentarer: