lördag 11 april 2009

Det värmer!!

Jag har haft den här bloggen i drygt ett halvår nu. Och jag har den i första hand för min egen skull, för jag har upptäckt att det ökar på mitt pysslande. Jag känner ett sug att göra saker för att lägga upp här.
Sen är det ju roligt om folk läser det jag skriver också... =)
Det finns några personer som lämnar kommentarer då och då, samt några personer som vid något enstaka tillfälle skrivit något. Och det är ju okej, det finns ingen regel som säger att man MÅSTE lämna en kommentar bara för att man läser min blogg! Men det är verkligen roligt att se kommentarerna, en liten uppskattning på något man pysslat ihop, eller bara som ett bevis på att jag faktiskt har läsare.
Kan väl själv erkänna att jag är ganska värdelös på att kommentera i andra människors bloggar. Jag har ett antal bloggar jag besöker dagligen och inspireras och imponeras av alla fina saker som görs. Men lämnar jag en kommentar? Nja, väldigt sällan. Dock har jag bestämt att det ska bli förbättring på detta!!
Har den senaste veckan fått några kommentarer från folk jag inte känner personligen, och det värmer så enormt mycket!
TACK!
Så nu ska jag göra samma sak för andra... =)

Inga kommentarer: