fredag 6 mars 2009

Personliga tändsticksaskar

Började dekorera tändsticksaskar i höstas efter att ha sett olika fina jultändsticksaskar i olika bloggar. Dock tyckte jag det var roligare med personliga tändsticksaskar så jag skrev ut foton från datorn som jag dekorerade med och sedan lackade med decopage-lim.

Bilderna i detta inlägg är kanske inte de bästa. Dels är de lite suddiga och sen har jag "vit-målat" alla (mänskliga) ansikten, eftersom jag inte vill visa upp folk här i bloggen utan att fråga först. (Har till och med gått tillbaka och fixat om några bilder i tidigare inlägg där ansikten har synts...) Men ni kan ju ändå få en uppfattning om idén.


Ena sidan på tändsticksaskarna till Föräldrarna, LillaSyster & J, LilleBror & L samt S.

Den andra sidan...

Tändsticksasken som jag gav till Mormor, med hennes älskade små kissar på =)

Inga kommentarer: