söndag 22 mars 2009

Musikal, födelsedagsfirande och virus...

Har haft ännu en trevlig helg! Var och såg musikalen "Footloose" med S igår (lördag). Var evigheter sedan jag såg en musikal, och jag vet inte riktigt vad jag tyckte... Idag har vi vandrat runt i lite affärer och bland annat kollat efter kläder till LillaSysters examensfirande i slutet av maj.

Helgens tråkighet var det virus jag fick på min mail... Datorn är virusfri nu, och förhoppningsvis slipper jag mer krångel på ett tag. Jag kan ju bara undra vad alla personer som jag har i min mail-adresslista tänkte när de fick mail från mig med information om att jag hittat en jättebra elektronikbutik som jag tyckte de skulle besöka... =)

Idag firade vi Pappa som fyllt år, och jag hade totalt "glömt" att göra ett kort - så det blev ett snabbt ihopfixat kort strax innan vi skulle dit.


Ganska dova färger... Mellangrått kort, grattissången stämplad på mossgrönt papper och en stämplad tulpan målad med akvarellpennor.


Nej, åter till mitt broderi...

Inga kommentarer: