torsdag 5 mars 2009

Änglar, änglar, änglar...

Vet inte riktigt hur det gick till, men detta är inlägg nummer 100...!! Det känns inte som om jag har haft den här bloggen så väldigt länge, eller skrivit så ofantligt mycket - men tydligen så är det så... =)

Skrev ju tidigare idag att jag tänkte sätta mig någon dag och montera ihop mina änglar, så att de finns klara när man behöver dem. Men det är ju dumt att skjuta upp saker... - så jag gjorde klart dem idag.

Det enda som behövs - rundtång, platttång och avbitartång - och så ängladelarna...


Det blev en liten armé... 27 stycken här, samt ytterligare två som jag gjorde till mig själv. Har faktiskt lite ont i händerna nu!


Okej, kära Vänner. Får höra nu... Har ni någon favoritfärg på mina änglar?? Kan ju vara bra att veta inför framtiden... =)

Tror dessutom att jag ska kolla med LilleBror om jag får ställa upp några hos honom i tatueringsstudion. Vem vet? - det kanske finns någon som är intresserad av att köpa en liten ängel.

4 kommentarer:

Maria sa...

Jag gillar den röda! Ingen större överraskning kanske.... :)
Och vem vet... du kanske gillar nåt som jag gör. Vi kanske kan göra en byteshandel nån gång. ;)

Anonym sa...

En byteshandel lät spännande... =)

Anonym sa...

Grön och lila... sedan gillar jag så klart den svarta som jag redan har :)

Anonym sa...

Såg att du gör fina änglar vad tar du får en??
monica