måndag 23 februari 2009

Nordiska Stämpel & Scrapmässan i Göteborg

Jaha, den 7-8 mars är det mässa i Göteborg... Stämpel och Scrapmässa... Farligt, farligt...!! =)

Tänkte direkt när jag såg informationen om att det skulle bli mässa att det vore trevligt att åka. Försökte övertala S att vi kunde åka ner till Göteborg och hälsa på hans kompis P just den helgen - de kunde få umgås lite och jag skulle gå på mässan... Dock blev det inte så mycket mer sagt, och tiden den har gått väldigt fort.

Började prata om det hela i helgen igen, är ju fortfarande lite sugen på att åka dit. Dock har boendefrågan förändrats eftersom P just nu inte befinner sig inom Sveriges gränser. S tyckte dock att vi kunde göra det till en helhelg - tåg ner, jag går på mässan på lördagen, vi hittar på något trevligt på kvällen, bor på hotell och sen tar tåget hem igen någon gång under söndagen...

Låter inte helt fel... =) Ska fundera lite till, och sen kolla upp kostnad för resa och boende. Vem vet - jag kanske befinner mig i "paradiset" näst-nästa helg... Måste nog dock besluta mig för någon form av budget om jag åker... =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åkte du???